villamoviestar

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

WEO!

Av Villa - 4 maj 2011 18:09

Hejsan svejsan små moviestars!;3

Villa här!♥ Jag älskar värkligen msp!♥ Fasst det e väl nt så konstigt hehe!

men, JAG E SÅ J*VLA GLLAAAD!;D♥<3;)

Det kan bero på.. Inget, Haha!xD

Men joo jag vet! Det kan bero på att jag kom 2:a i TIKI TÄVLINGEN!<3

Fatta hur J*VLA glad jag blev!<3

Nu har jag fått en pallplats 3 gånger.


Tävlingar jag fått pris i


1. jag kom 2:a i hippie tävlingen!♥☻☺

2.jag kom 3:a i detektiv tävlingen!♥☻☺

3. detta hände igår xD jag kom 2:a i tiki tävlingrn!♥☻☺


//VillaQeeni

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Villa - 25 maj 2011 13:48


KOMMIHÅG ALLA LÄSARE!!! NY BLOGG, NY BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 NY BLOGG!! KOMMIHÅG!NY BLOGG ALLA MINA LÄSARE, KOLLA IN MIN NYA! (; Förut hade jag bloggplatsen men nu har jag blogg.se   Hehe xD Men jag har en ny ...

Av Villa - 22 maj 2011 19:36


Hejsan svejsan alla läsare!<3 Idag har jag ritat av jennistar!<3:   Keppsen=failig x) Men blev faktiskt nöjd!<3 Men jag kan bettre!XD Hoppas du gillade den jennistar!☻   P.S om du vill bli ritad av mig, kommentera!! //...

Av Villa - 21 maj 2011 14:45

Har hafft skojj med Miu" (Manuela!) Looka:                  //Hehe, villamoviestar ...

Av Villa - 21 maj 2011 13:32

Hejsan!<3<3 Ville bara säga srry för DÅLIG update, och.... jag vill säga hejdå!<3 Kommer kanske dö idag, du också! o.O Ni har väl hört att den 21 maj (idag) så går jorden under. Neeh! AZZÅ JAG SKÄMTA! Jag tror inte på nått av det där...

Av Villa - 18 maj 2011 13:58


Har släppt JB i skolan 7!!!SE DEEN!♥♥♥♥♥♥♥ Plzzz... OM ni inte har 6:an så se den!<3 Men här kommer dagens looks!:   Niceee? Gjorde lite på paint xD Testa do med!<33 //VillaMoviestar ...

Ovido - Quiz & Flashcards