villamoviestar

Alla inlägg under januari 2011

Av Villa - 9 januari 2011 18:25

OMG!!!!!! pumpalisa äger fett!!! Hon är royal moviestar asså lvl 20!!

Hon har fått ihop 64 000 på en film!!! Asså coolt elr vad??


Jag är snart i level nio så snälla ge mig autos!!!!!!!!!!!!!!!  :D


Undrar någon hur jag kom på mitt namn till min gubbe???

Då ska ni få veta hur jag kom på mitt namn på min gubbe!

 När jag gjorde min gubbe så tänkte jag på något jag gillade!!

Och då kom jag på!!

Jag har en häst som heter villa! Och då så var det rätt så änkelt att jag skulle använda honns namn så då blev det villa<3!  Chaa!

Av Villa - 9 januari 2011 18:05

Hej alla moviestarplanet fans!!!

Det är roligt att moviestarplanet har tävlingar!

Berömelse tävlingen är ju bara jätte cool!!!

Vem tycker inte att håren är snygga?? Kommentera ditt svar!

 Jag kan inte ha fler vänner på min gubbe villa<3 men jag kommer

snart att kunna ha fler vänner! :)

Snälla se mina filmer!!!                Jag håller på med en filmserie som heter jackten del 1 del 2 del 3 och del 4   är klara snart kommer 5:an!!

 

// villa<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards