villamoviestar

Alla inlägg under mars 2011

Av Villa - 31 mars 2011 15:13

<<3 Kissy you are back<<3Msp kanske upptäkte att kissy är världens bästa kissy!Hon är jätte bra på msp! Så hennes msp-gubbe förtjänade att få vara kvar!! ♥♥♥♥☺

Av Villa - 29 mars 2011 19:08

1.WTF Kissy äe bort tagen av msp!!!! :( Hur!?!   Asså hur varför?? Azzå jag blir så j**la sur på msp men jaja! :*(


2. Jag är glad för att: JAG KOM TVÅA I FLOWER POWER TÄVLINGEN!!

VANN 2000 Och 7 DAGARS VIP!! Fasst e redan vip men endå !


//Villa<3 Queeni!<3

Av Villa - 28 mars 2011 18:55


  I hope you like it! ;D //Villa Queeni!<3 ;D >.<

Av Villa - 28 mars 2011 16:08

Jag och eva-lotta hade as kul idag!! Och hehe hon fes på mig xD:

  Vad gör du?!?   

Men visst hade vi roligt ela-lotta!!


P.S Hon är en bra vän!


//villa queeni

Av Villa - 27 mars 2011 19:41

Detta är finalisterna! Till mail tävlingen! Grattis till:


Hej villa! du är den snällaste och underbaraste tjejen på hela msp!!!
Jag skulle vilja ge dig presenter varje dag om jag hade tillräckligt med sc..xs
du är alltid jätte-snäll mot mig<'333
jag älskar din blogg, jag läser den nästan varje dag!
hej då världens snällaste villa!<'33

Från: lollo cool <3

 

du äger du har fina kläder du har snygga kläder dina filmer äger. du äger över msp. du är äger över hella msp

Från: mimmi49

 

du är så vaker så alla män svimmar :D (l)  <33 du är så vaker så vintern blir till sommar :)  rosor är röda violer är blå...... villa<3 är lika så <33(l)

Från: star 2.2

 

Grattis alla finalister!

 

!OBS!

Ni som läser detta.. Det är ni som bestämmer vem som vinner! Kommentera och rösta på den du tycker hade finast mail!

Ni bestämmer så rösta!!

Av Villa - 27 mars 2011 17:05

Nu har jag en ny tävling på bloggen! Ni ska skriva ett snällt och underbart mail! Till mig! Vinn en present och auto!

Skicka mailet till mig villa<3   

Så skriv så händerna brinner upp! x)

KLARA FÄRDIGA KÖÖR!

Av Villa - 27 mars 2011 11:21

Jag hade roligt med mina vänner i mitt Vardags rum! ;D Detta är en bild på mig och silvia19   :

  Vi hade roligt va?   

Mina vänner på msp äe deh bästa vännerna i världen! Ni ska veta det!   

Och ni e fantastiska! I Feubrari hade jag 7 läsare! Och nu har jag: 140!!!   

en av dom mäst besökta bloggarna inom msp! :D

// Villa Queeni!

Av Villa - 25 mars 2011 21:04

Datorn: Hej! Vad trevligt att du är här.Du: Ja hej på dig!Datorn: Ja, kanske det.Du: Men men vad gör du?Datorn: Nej!Du: Okey.. Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?Du: Jag vet inte Datorn: Jag vet det.Du: okDatorn: Ja.Du: säg efter migDatorn: Efter mig.Du: Hihi xDDatorn: Haha, visst är det kul!Du: jjaaah!Datorn: I morgon ska jag äta popcorn.Du: Okey roligt?Datorn: Nej, det okey roligt inte.Du: Ehh okeyDatorn: Haha!Du: :DDatorn: Hur många näsor har du?Du: 1Datorn: Har du?Du: jahDatorn: Vad gör du?Du: spelar mspDatorn: Spelar du?Du: Moviestarplanet =)Datorn: Jag har en elefant hemma.Du: Roligt :DDatorn: Det kliar i min hårddisk.Du: OkDatorn: Ja.Du: Hejdå vi ses!Datorn: Lämna mig inte!Du: Joo tyvär men jag kommer sen nån gång hejdåDatorn: Vad heter dina skor?Du: Hejdå!Datorn: Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards